четвер, 13 березня 2014 р.

Рефлексія на модуль 7-8

Все, що було весело і класно для мене сьогодні - це ігри - рухавки, а далі  дуже важко. Зате я сьогодні, нарешті зрозуміла, як працювати з вікі - сторінкою, хоча не знаю чи допоможе це мені в роботі. Краще для мене - це все - таки робота з веб - сайтом. Коли працювала над учнівським проектом весь час думала - бідні діти, я ж у них не одна і завдань дуже багато. Радує те, що наші діти краще орієнтуються в інтернеті.. До цього часу важко з системою оцінювання. Я її до кінця не зрозуміла, прийдеться попотіти вдома.
Спасибі тренерам за терпимість і товаришам за підтримку.

3 коментарі:

  1. Нічого, Світлано. Головне, що Ви наполеглива людина. А значить - рано чи пізно все вдасться! Будемо практикувати і , як кажуть "наб'єм руку"! Все буде ок!

    ВідповістиВидалити
  2. Світлана Петрівна, Ви казали напишите мені привіт

    ВідповістиВидалити
  3. Світлано, згадайте знамениті слова Суворова: "Трудно в учении — легко в бою."
    Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити